Parę nowoczesnych propozycji na reklamę w sieci.

Stosowne działania mogą spowodować zwiększenie rozpoznawalności firmy oraz na zwiększenie sprzedaży promowanych produktów. Reklama to nieodzowna część naszego życia. Dziś już nie da się bez niej funkcjonować – nawet pomimo szczerych chęci. W prasie, radiu, telewizji, poza domem, na billboardach znajdujących się na ulicy bądź za miastem – reklamy atakują nas z każdej strony a co ważne pomimo obojętności społeczeństwa ich przekaz podprogowy i tak sprawdza się na tyle skutecznie, że ludzie bardzo dobrze kojarzą reklamowane marki czy też wyroby.

laptop

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamy bannerowe – banner to najstarsza a także obecnie najbardziej znana forma reklamy w Internecie, choć jej skuteczność – mierzona za pomocą liczby kliknięć – nie jest już tak wysoka jak przed laty. Strona internetowa, witryna internetowa, strona WWW – to teraz najbardziej znana forma reklamy właściwej firmy. To właśnie strona internetowa – bez względu na tematykę i grupę adresatów – jest promocją samą w sobie, dlatego, że stanowi główne źródło informacji na dany temat. Ważna kwestia to jej poczytność. Trudno zaprzeczyć, że to właśnie odwiedzanie stron w sieci jest jednym z głównych celów użytkowników i na dobrą sprawę trudno byłoby mówić o istnieniu Internetu bez funkcjonowania stron WWW. Więcej danych: www.alterweb.pl/-jak-przyspieszyc-komputertylko przyciąga użytkowników, ale też motywuje ich do cyklicznego odwiedzania – jeśli posiada dużą ilość wartościowych treści. Wymagana jest w tej sytuacji unikalność treści, która jest tworzona przede wszystkim na jej potrzeby. W dobie dużej popularności serwisów społecznościowych, strony muszą ułatwiać odwiedzającym komunikację z innymi osobami – w tym celu należy utworzyć firmowego bloga, forum lub grupę dyskusyjną. Strona to także miejsce, gdzie mogą pojawiać się różne rodzaje reklam, zbliżone do tych, które znamy z telewizji lub billboardów mieszczących się na ścianach budynków a także słupach przy drodze. Przeczytaj to: rodzaje reklam.

rodzaje reklam0d4e525a6___flickr_9595262267.jpg|R|W=190]Kampania społeczna to zbiór różnych działań zamierzonych w ustalonym czasie, skierowanych do wybranej grupy docelowej, której zadaniem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec określonego problemu społecznego bądź prowadzenie do rozwiązywania problemu społecznego utrudniającego osiąganie dobra wspólnego. Interesujące wpisy: kampanie dla społeczeństwa.

kampanie dla społeczeństwa