Reklamy bannerowe – banner to najstarsza a także obecnie najbardziej znana forma reklamy w Internecie, choć jej skuteczność – mierzona za pomocą liczby kliknięć – nie jest już tak wysoka jak przed laty. Strona internetowa, witryna internetowa, strona WWW – to teraz najbardziej znana forma reklamy właściwej firmy. To właśnie strona internetowa – bez względu na tematykę i grupę adresatów – jest promocją samą w sobie, dlatego, że stanowi główne źródło informacji na dany temat. Ważna kwestia to jej poczytność. Trudno zaprzeczyć, że to właśnie odwiedzanie stron w sieci jest jednym z głównych celów użytkowników i na dobrą sprawę trudno byłoby mówić o istnieniu Internetu bez funkcjonowania stron WWW. Więcej danych: www.alterweb.pl/-jak-przyspieszyc-komputertylko przyciąga użytkowników, ale też motywuje ich do cyklicznego odwiedzania – jeśli posiada dużą ilość wartościowych treści. Wymagana jest w tej sytuacji unikalność treści, która jest tworzona przede wszystkim na jej potrzeby. W dobie dużej popularności serwisów społecznościowych, strony muszą ułatwiać odwiedzającym komunikację z innymi osobami – w tym celu należy utworzyć firmowego bloga, forum lub grupę dyskusyjną. Strona to także miejsce, gdzie mogą pojawiać się różne rodzaje reklam, zbliżone do tych, które znamy z telewizji lub billboardów mieszczących się na ścianach budynków a także słupach przy drodze. Przeczytaj to: rodzaje reklam.